ANA DİLİM HANI?

biz turkuz

وبلاگ pigilgar.blogfaافتتاح شد!

دنياي اينترنت ، امثال اين ها را كم به خود نديده است. عده اي قليل كه روان پريشي حاد دارند و هراز چندگاهي كه وقت مصرف قرصشان گذشته باشد ، از خود بي خود ميشوند و شروع به ارائه فرهنگ ناب كوروش آريايي شان ميكنند!

براي چه و با كدام منظق شروع به ايجاد چنين وبلاگهايي ميكنند،اصلا مشخص نيست ،كمااينكه مديريت بلاگفاهم به سرعت وبلاگهاي اين پارس عزيز را حذف ميكند. در رواني بودن اين فرد هيچ شكي نيست ولي اين نكته جلب توجه ميكند كه وي تاحدودي با زبان سوم دنيايعني تركي(يا به قول خودشان ۶۵مين زبان دنيا!!!) آشنايي دارند و با اين كار گستره فحشهاي خود را در دوزبان ياد گرفته اند و در وبلاگهاي تركي با فحش هاي تركي،سعي در ايجاد تفرقه بين تركها را دارند ولي همه خوب ميدانند كه وي يك پارس از نژاد آريايي(!) مي باشد.

دوستان عزيز شايد به شما بر بخورد و بخواهيد جوابي به او بدهيد ، لطفا خود را مثل او كوچك نكنيد و با عدم رفتن به وبلاگش و در نتيجه پايين رفتن آمار بازديدش،تودهني محكمي به او بزنيد .

در ضمن اين كارها از يك پارس كه ادعاي تمدن و فرهنگ دارد،هيچ بعيد نيست و يك آزربايجاني اصيل هيچگاه چنين اعمال ننگيني را مرتكب نميشود.

دوستان براي كمك به درمان اين پارس كه مبتلا به روانپريشي حاد هستند ، پيشنهاد ميشود كمك هاي نقدي خود را به شماره حساب 1234567891011واريز نمايند ، باشد كه وي شفا يابد و شما نيز در اجر اخروي اين كار نيك شريك شويد!هم اكنون نيازمند ياري سبزتان هستيم!

نوشته شده در جمعه 8 اردیبهشت 1391ساعت 10:51 توسط biz turkuz| 0باخیش



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت




جاوا اسكریپت

تعداد بازدیدکنندگان :
تعداد افراد آنلاین :
مرکز آموزش ایرانیان
آزربایجان جانیم سنه قوربان اولسون خوش گؤردوک سیزی! کد پیغام خوش آمدگویی کد لرزش هنگام راست کلیک